20, 21, 22 лютого вихователі, вузькі спеціалісти запропонували батькам переглянути заняття з певних розділів програми, щоб показати як у процесі ігрової діяльності відбувається взаємодія між однолітками, опанування уміннями, навичками під час освітньої діяльності.
І молодша група – «Зайчикова пригода». Вихователі Марія Павленко, Ольга Верещук (зайчик – персонаж лялькового театру) запропонували батькам відеозаняття під час якого діти знайомили зайчика з транспортом: легковою, вантажною машиною, автобусом, називали їх основні частини, закріплювали колір, форму. Під час рухливої гри «Зайчики та автомобіль» діти вчились орієнтуватись у просторі, вільно рухатись не наштовхуючись один на одного
ІІ молодша група №1 «Веселий м’яч» інструктор з фізкультури Олеся Дейнека заохочувала дітей до різних видів ходьби з палицями та кругами, колового тренування з м’ячем: просування по лаві, кочення по похилій дошці, пролізання в тунель.
ІІ молодша група №2 «Допоможемо лісовим звірятам» діти разом з вихователем Діаною Мордас у іграх закріплювали колір, геометричні фігури, рахували, порівнювали предмети за висотою і довжиною, розвивали дрібну моторику у грі «Знайди горішки для білочки», малювали сніг на картині пальчиками.
Середня група №1 вихователі Неля Зварич, Наталія Богданова (котик), керівник музичний Олена Риковська під час ігор закріплювали знання про кота: «Що може робити котик?», «Що може їсти котик?» (придумати слова на звук к, м), бесіда за оповіданням Василя Сухомлинського «Покинуте кошеня». Розвиваючі ігри в колі з LEGO «Зроби фігуру», «Кольори пір року», музичні ігри «Назви геометричну фігуру», гра на музичних інструментах сприяли розвитку уяви, музичного слуху.
Середня група №2 дошкільнята з вихователем Ларисою Дрозд допомагали дідові вирвати ріпку, складали сюжет казки з цеглинок LEGO, закріплювали порядкову лічбу, групували героїв казки, зліпили ріпку з пластиліну, називали казки за ілюстраціями.
Старша група №1 під час квесту «Кольори веселки» рухаючись за підказками на мапі дошкільнята з вихователем Надією Шурман шукали кольорові конверти із завданнями, вирішити їх допомогли цеглинки LEGO. Червоний конверт -(розв’язати задачу, викласти приклад). Оранжевий – викласти геометричні фігури з LEGO. Жовтий – порахувати склади у словах, показати кількість цеглинками. Зелений – фізкультхвилинка «Цеглинку поміняй, передай, з рук не впускай». Блакитний – скласти речення про предмет, зображений на сніжинці. Синій – гра «Кольори розглядай, що буває такого кольору називай». Фіолетовий – гра «Як пов’язані предмети між собою». Виготовлення аплікації «Веселка».
Старша група №2 діти разом з вихователем Жанною Краль розчаклували казкових героїв, виконавши їхні завдання. «Булава Котигорошка» (орієнтування в часі), «Червона шапочка» ( площинні, об’ємні геометричні фігури, орієнтування в просторі), «Рукавичка» – порядкова лічба, рахунок, «Колобок» – фізкультхвилинка «Рухи звірят», «Рибина від Вовка» – скласти задачу , «Бант Мальвіни» – визначення звуків, викладання слів, речень за схемою.
Логопедичне заняття «Щоб не сталося біди пес Патрон з нами завжди». Вчитель- логопед Дар’я Стасюк закріплювала вимову звуків Л, Р, С, Ш, у різних позиціях слів, узагальнила знання дітей про небезпечні речі. Небезпечні позначки – вправи артикуляційної гімнастики, пальчикова гра «Діти ножиці взяли», моторна доріжка: ходьба по масажних килимочках та балансирі, сенсорному вужі. Мінне поле – визначити звук Л чи Р, захований у предметі під міною, пояснити чим небезпечний предмет. Логопедичні ігри: «Мінне поле» з ліхтариком, «У пошуках бубухів», «Шлях додому».