Педагогічна рада у формі диспуту «Мовний розвиток дошкільнят: проблеми та шляхи їх вирішення» згуртувала вихователів раннього віку, паралельних молодших, середніх, старших вікових груп, вчителя – логопеда, керівника музичного, які визначили проблеми.
1.Недостатність мовленнєвої активності у дітей раннього віку (вихователь Ольга Верещук)
2.Нездатність сприймання і відтворення усного мовлення через порушення
фонематичного слуху у молодших дошкільників (вихователі Оксана Лебедь, Лариса Соболь, Діана Мордас)
3.Складання розповідей за предметними та сюжетними картинами з дітьми середніх груп (вихователі Неля Зварич, Лариса Дрозд, Наталія Богданова)
4.Розвиток діалогічного та полілогічного мовлення старших дошкільників(вихователі Жанна Краль, НадіяМучак)
5. Крайнощі корекційної роботи(вчитель – логопед Дар’я Стасюк)
6. Висловлення думки про музичний твір під час слухання (Катерина Саврук)
Шляхи вирішення представили у формах: «Вежа з кубиків», «Сонце», «Долоньки», «Зоряне небо», «Смуги», «Нотний стан».
Під час виступів педагоги демонстрували дидактичні ігри, посібники, які сприяють розвитку мовлення дошкільників.
У підсумку педагогічної ради вихователь – методист Скопюк С.А. запропонувала вирішити педагогічні ситуації, гра – техніка «Кубик» була запропонована як узагальнюючий діалог за темою педради.