Педагогічна рада у формі диспуту «Мовний розвиток дошкільнят: проблеми та шляхи їх вирішення»

Педагогічна рада у формі диспуту «Мовний розвиток дошкільнят: проблеми та шляхи їх вирішення» згуртувала вихователів раннього віку, паралельних молодших, середніх, старших вікових груп, вчителя – логопеда, керівника музичного, які визначили проблеми.                                                                 

1.Недостатність мовленнєвої активності у дітей раннього віку (вихователь Ольга Верещук)

2.Нездатність сприймання і відтворення усного мовлення через порушення 

  фонематичного слуху у молодших дошкільників (вихователі Оксана Лебедь, Лариса Соболь, Діана Мордас)                                                      

3.Складання  розповідей за предметними та  сюжетними  картинами з дітьми середніх груп (вихователі Неля Зварич, Лариса Дрозд, Наталія Богданова)                                                         

4.Розвиток діалогічного та полілогічного  мовлення старших дошкільників(вихователі Жанна Краль, НадіяМучак)

5. Крайнощі корекційної роботи(вчитель – логопед Дар’я Стасюк)

6. Висловлення  думки про  музичний твір під час слухання (Катерина Саврук)

Шляхи вирішення представили у формах: «Вежа з кубиків», «Сонце», «Долоньки», «Зоряне небо», «Смуги», «Нотний стан».

Під час виступів педагоги демонстрували   дидактичні ігри, посібники, які сприяють розвитку мовлення дошкільників.

У підсумку педагогічної ради вихователь – методист Скопюк С.А. запропонувала вирішити педагогічні ситуації, гра – техніка «Кубик» була запропонована як узагальнюючий діалог за темою педради.

✔️ Протокол №2 від 29.11.2023